Kledingactie Pelgrimshoeve najaar 2024

We hebben al de vraag gekregen “Komt er weer een kledingactie?”, en die vraag kunnen we nu met “ja” beantwoorden.

Op maandag 21 oktober zullen we weer samen met de Dorpskerk een kledingactie houden en de opbrengst zal dit keer bestemd zijn voor het werk van de Pelgrimshoeve in Zoetermeer (www.pelgrimshoeve.nl).

De Pelgrimshoeve zamelt o.a. kleding in om die te verkopen in hun winkel (de “Snuffelmarkt”).

Met de opbrengst worden diverse goede doelen ondersteund.

De Pelgrimshoeve geeft aan, maar dat hoorden we ook al bij onze vorige kledingactie in het voorjaar, dat het moeilijk is om kleding die niet netjes of bruikbaar is te verkopen. En het laten afvoeren van onbruikbare kleding wordt steeds lastiger en duurder.

Wij willen u daarom vragen alleen die kleding die nog goed is en schoon en droog, in te leveren bij ons. Wilt u deze kleding verpakken in een (vuilnis)zak en deze zak dichtbinden.
Als diaconie zullen wij dan aanwezig zijn om de zakken in ontvangst te nemen.

Maandag 21 oktober 2024, 19.00 uur tot 21.00 uur, kledinginzameling Pelgrimshoeve
Kerkgebouw De Ark, Oranjestraat 2, Berkel en Rodenrijs

Bent u zelf niet in staat om de kleding te brengen geeft u dan één van diakenen een seintje en de kleding wordt bij u thuis opgehaald. Uiteraard kunt u ons ook bellen of mailen.

Namens de diaconieën van de Dorpskerk en De Ark,

Hans van der Hoek, 010-5120435   diaconie@kerk-de-ark.nl