Kerk op Schoot

zondag 17 december 2023 - 11:30

De Ark

bruiloft Kana

Zondag 17 december 2023 hebben we weer een viering van Kerk op Schoot.
Kerk op Schoot is een korte viering voor alle kinderen van 0 tot en met 4 jaar samen met hun mama, papa, opa en/of oma.
We vertellen samen met Dominee Beer een Bijbelverhaal in korte, simpele woorden in combinatie met aansprekende liedjes op peuterdeuntjes en een leuke activiteit om het verhaal echt te ervaren. Deze keer gaan we samen het verhaal van De bruiloft in Kana beleven.

Iedereen is van harte welkom! Het zou fijn zijn als je jouw allermooiste feestkleren aan doet.
Daarnaast is het handig om te weten, dat we de viering deze keer afsluiten met een feestelijke maaltijd.

Als u gebruik wilt maken van de opvang voor kinderen ouder dan 4 jaar of vragen heeft, kunt u contact opnemen met Sandra de Jong – Eilers (06-40498393 of kos@kerk-de-ark.nl)

Download hier de liturgie

Contact informatie