Zing mee!

Dit bericht is verlopen op 2023-10-30

Hoi, wij zijn de cantorij. Een groep enthousiaste gemeenteleden die onder de bezielende leiding van Arco Mandemaker en muzikale begeleiding van Wim Madderom, mooie liederen instuderen en uitvoeren binnen onze kerk De Ark. We zijn op zoek naar nieuwe leden, iets voor jou?

We gaan op de startzondag met gemeenteleden die het leuk vinden om te zingen een lied instuderen. Zo dragen we bij aan een fijne startzondag van het nieuwe seizoen van onze kerk. Het is ook een mooie gelegenheid om te kijken of de cantorij iets voor jou is.

Zing mee en ervaar dat muziek maken en met elkaar zingen je leven verrijkt, dat er nieuwe vriendschappen ontstaan en je regelmatig even met iets anders bezig bent dan je werk.

Kom en probeer het uit!

We repeteren op woensdagavond van 19.45 - 21.15 uur in De Ark.

Meer informatie? Mail naar: cantorij@kerk-de-ark.nl of neem contact op

met Ineke Scherpenisse tel: 06-12153333