Wie de schoen past

Dit bericht is verlopen op 2023-01-31

Afgelopen weekend waren de voorstellingen van de jeugdmusical “Wie de schoen past”.
De voorbereidingen voor het optreden begonnen al op vrijdagmorgen met de bouw van het podium en het decor. Daarna op vrijdagavond nog een repetitie met het decor en de kleding erbij.
Er waren veel vrijwilligers betrokken. De Ark bruiste van de activiteiten van veel mensen. En dan twee keer een optreden.
Wat was het super wat de kinderen neergezet hebben. Ze mochten beide keren voor een volle zaal optreden. Deze prachtige ervaringen nemen ze mee.

Alle kinderen straalden en het publiek was heel enthousiast!
Was u niet in de gelegenheid om te komen? Bij de kerkdiensten op de website kunt u de opname van “Wie de schoen past” vinden. Een aanrader!!

Vanaf deze plek willen we graag nog eens alle mensen bedanken die hieraan meegeholpen hebben.
Wat fijn dat jullie allemaal zo enthousiast jullie tijd hierin hebben willen steken!

“Ik voel de liefde hier!”, zei een niet-kerkganger afgelopen zondag tijdens de pauze van de voorstelling tegen één van ons.

En zo was het!
Mooi hoe we dit als gemeente met elkaar doen!

Groeten,
Corien en Ineke