Thema: Armoede en hongersnood, ver weg en dichtbij

Dit bericht is verlopen op 2022-10-31

Afgelopen maandag zijn we voor het eerst na de vakantie weer bij elkaar gekomen. We realiseren ons dat het nog maar enkele weken is tot aan de startzondag op 18 september. Zijn jullie er dan allemaal??

Tijdens de startzondag gaat het pilotproject ELGB van start met het thema “Armoede en hongersnood, ver weg en dichtbij”. Het project waar we als Ark-gemeente gaan bewegen en met elan het nieuwe seizoen ingaan.

Het ELGB-team begeleidt jullie bij diverse activiteiten die jullie kunnen gaan opstarten, en waarbij het thema de rode draad is.

De volgende twee weken maken we duidelijk welke activiteiten er zullen komen, zodat jullie voor de startzondag hierover kunnen nadenken. Na de kerkdienst kunnen jullie je voor een van de activiteiten aanmelden. Op startzondag zullen wij jullie van verdere informatie voorzien en jullie vragen beantwoorden. We gaan ervan uit dat we veel aanmeldingen krijgen.

Zoals eerder gemeld kunnen jullie ook nieuwe ideeën aandragen die in het thema passen. Initiatieven zijn welkom en komen ten goede aan de beweging die we als Ark-gemeente willen gaan maken.

Doen jullie mee!!

Met groet,