Nieuwsbrief Een Levende Gemeente Beweegt

Zondagavond 5 maart zijn jullie van harte welkom bij de zangavond met “Pareltjes uit het liedboek”.
De door jullie aangemelde liederen die je hart raken of herinneren aan een bijzonder moment worden met elkaar gezongen.
Het zanguur wordt door enkele vrijwilligers georganiseerd en begint om 19.00 uur in De Ark.

De afgelopen weken zijn enkele nieuwe activiteiten aangekondigd waaraan jullie kunnen deelnemen. Hierbij een overzicht met informatie.

Zondag 26 maart  “Waar liefde de tafel dekt, smaakt eten het best”
Een team amateur koks kookt graag voor mensen binnen en buiten de kerk.
Om 17.00 uur zijn de inwoners van Berkel en Rodenrijs en Bergschenhoek die op zoek zijn naar gezelligheid, saamhorigheid en lekker eten, welkom voor een heerlijke maaltijd.
Willen jullie je inschrijven, dan kan dat tot woensdag 15 maart door te mailen naar
Etenindeark@hotmail.com of te bellen naar Marjolijn (06-39763953) of Marjan (06-44115930).
De kosten zijn € 5,00 per persoon, maar je bent vrij om te geven wat je kunt missen.

Zaterdag 1 april “Lekker uitwaaien aan het strand”
In het kader van het ontmoeten zijn jullie uitgenodigd voor een strandwandeling.
Om 13.30 uur gaat het richting Monster voor een wandeling van anderhalf uur.
Daarna wordt er met elkaar in een strandtent wat gegeten en gedronken.
Er wordt een eigen bijdrage gevraagd om de kosten te dekken, maar dit mag geen belemmering zijn om mee te gaan.
Rond 17.30 – 18.00 uur staat de terugkomst gepland.
Een leuke activiteit om elkaar, jong en oud, te ontmoeten.
Vind je het leuk om mee te gaan, geef je dan op bij Marjolijn van der Hoek (
hmhoek@kpnmail.nl) of Mariëtte Zeillemaker (a.zeillemaker@kpnmail.nl).
Vermeld dan ook of je over een auto beschikt en hoeveel mensen er eventueel nog met je mee mogen rijden.

Zijn er bij jullie nog vragen of opmerkingen, het bekende mailadres ProjectELGB@kerk-de-ark.nl staat tot jullie beschikking.

Met groet,
namens het begeleidingsteam,