Startzondag – 19 september 2021

sep
zondag 19 september 2021 - 10:00

De Ark

Op 19 september vieren we met elkaar startzondag. Dit jaar is het thema ‘Van U is de toekomst’.

Van U is de toekomst! We bidden in het Onze Vader: Uw Koninkrijk kome. Wat bidden we dan precies? Wat is voor u, voor jou het Koninkrijk van God? Wat stel je je daar bij voor? We willen onze gemeenteleden uitdagen een foto te maken van wat volgens hen het Koninkrijk van God is. U kunt uw foto sturen naar Dick den Bakker, ddenbakker@lijbrandt.nl. We zullen de foto’s, of een selectie ervan, laten zien in de kerkdienst. Ik ben benieuwd!

Deze dienst kunnen we niet allemaal in het kerkgebouw vieren. Daarom worden naast activiteiten in het kerkgebouw ook digitale en buitenactiviteiten georganiseerd. Voor alle activiteiten moet je je dit jaar van tevoren opgeven en dat kan via ons reserveringssysteem. Dit geldt niet voor kinderen tot 12 jaar en alle jongeren die naar church4you gaan. Voor alle buitenactiviteiten kijk goed waar wordt verzameld en bij regen neem een paraplu mee of geniet van de regen. Alle activiteiten die in het kerkgebouw plaatsvinden worden voorafgegaan door een gezamenlijke korte viering die om 10.00 uur begint. Voor deze viering kun/hoef je niet apart te reserveren.