Zondag 5 juli 2020

zondag 5 juli 2020 - 10:00 uur
Ochtendgebed
Naam van de zondag / Kleur
Derde zondag van de zomer. Kleur: groen
Orde van dienst
Lezing

Mattheus 11, 25-30:
Prachtige en bemoedigende woorden klinken er in het evangelie. Over een juk dat zacht is en een last die licht is. Over rust terwijl je midden in dit leven staat, over geloven, niet als een zware klus die je moet klaren, maar als leven en licht voor vandaag. Wat zal het mooi zijn als we elkaar met die woorden weer mogen begroeten.

Bij de dienst

Deze zondag hopen we weer voor het eerst in de kerk te kunnen vieren. Het wordt wel een wat andere zondag dan we gewend zijn. We dienen ons immers te houden aan de regels van de overheid.
Houdt de website in de gaten voor meer informatie of neem contact op met uw wijkouderling.

Eerste collecte

Kerk in Actie – Diaconaat

COLLECTE KERK IN ACTIE (BINNENLANDS DIACONAAT)

Nederland - Vakantiepret voor kinderen in armoede

Armoede onder kinderen is een groot probleem in Nederland. Eén op de negen kinderen in Nederland groeit op in armoede, dat zijn er twee per klas! Dat moet anders. Daarom ondersteunt Kerk in Actie diaconieën in hun werk voor kinderen in armoede, met advies en informatie. Ook brengen we diakenen met elkaar in contact, zodat zij van elkaar kunnen leren. Verder ondersteunen we diaconieën via de Actie "Vakantietas" met rugzakjes die zij kunnen vullen met leuke zomerspulletjes, zodat kinderen de lange zomervakantie door kunnen komen.

Tweede collecte

Onderhoud De Ark

Predikant
ds. Antoinette van der Wel