Communiqué Vorming en Toerusting

Dit bericht is verlopen op 2023-06-30

In voorgaande jaren waren wij gewend om samen met de Dorpskerk een overzicht uit te brengen van de vormings- en toerustingsactiviteiten in het winterseizoen. Tijdens de afgelopen twee corona-jaren is dat een beetje naar de achtergrond geraakt.

Inmiddels hebben we de draad weer opgepakt. We hebben in beeld gebracht wat er in beide kerken wordt gedaan. Die activiteiten zijn gebundeld in een gezamenlijk katern.

Ook hier zien we dat we steeds verder gaan op de digitale weg: het gezamenlijke katern is digitaal beschikbaar. Dus niet meer in papieren vorm.

Omdat de Dorpskerk de redactie over het katern heeft gevoerd, staat het op hun website. Voor wie het lezen wil geef ik hier de link: https://portal.dezaligezalm.nl/read/536/18529

Nee, de link ‘zalige zalm’ heeft niets met vissen te maken: het is de naam van het redactiebureau waarvan de Dorpskerk gebruik maakt.

Hartelijke groet,

Roelie Schipperus