Potten vol bemoediging

Dit bericht is verlopen op 2024-08-26

Tijdens de dienst van 7 juli aanstaande maken acht tieners de overstap van de kindernevendienst naar de dienst in de kerk en Church4you. Hun namen zijn: Siem van den Berg, Ivar Hofstra, Lois Knoop, Juliette Lous, Tom Plag, Hanna Postema, Steije Renes en Rosalie Spijker.

In de hal van de kerk staat een tafel met daarop acht glazen potten en een stapel briefjes. Jullie worden uitgenodigd om voor iedere tiener een wens, boodschap, bijbeltekst, bemoediging of gebed te schrijven en die in de potten te deponeren. Dit kan tot zondagmorgen 7 juli 10 uur. Dan sluiten we de potten om ze in de dienst cadeau te doen aan de overstappers. Tip: je kunt ook thuis iets op de briefjes schrijven en ze later in de potten stoppen.

Jeugdouderling Therese en ds. Agnes