Overzicht geplande activiteiten

In ons overleg van afgelopen maandag is de voortgang van de geplande activiteiten doorgenomen. Van enkele activiteiten is gemeld dat deze niet door kunnen gaan, zoals een pizza-avond gecombineerd met een wijk gebonden bijeenkomst. Van andere activiteiten is nog geen datum bekend, of worden ze nog wat verder in de tijd geschoven. Voor de volgende activiteiten is nu een datum bekend:

• zondag 5 maart a.s. is er om 19.00 uur een zang uur in De Ark met ‘pareltjes uit het liedboek’. Samen liederen zingen die je raken. Aanvullende informatie staat op de website.
  • zaterdag 1 april a.s. staat een strandwandeling gepland. Verdere informatie volgt nog.

Activiteiten waar we jullie graag op willen attenderen en voor willen uitnodigen zijn:

• zaterdag 21 januari a.s. ‘Go(e)d ontmoeten avond’ in De Ark. De ontmoeting in de kerk (inloop vanaf 17.45 uur) wordt begonnen met een maaltijd, aansluitend om 19.00 uur zingen met muziekteam de Brug. Aanvullende informatie vind je op de website.
  • zondag 22 januari a.s. is de open avond van de GJV. Er is die avond een programma waar ruimte is voor discussie aan de hand van een aantal vragen en stellingen. Daarna is er gelegenheid de gesprekken in het Honk voort te zetten onder het genot van een drankje. Jong en oud is uitgenodigd de open avond te bezoeken. Heb je een onderwerp, een vraag of stelling voor die avond, stuur een bericht via Whatsapp naar 06 – 1254 1076.

Andere onderwerpen die tijdens ons overleg aan de orde zijn geweest: de aanschaf van een digitaal presentatiescherm in de hal van De Ark en het evalueren van activiteiten en bijeenkomsten met evaluatieformulieren. Hierover meer informatie in een volgende nieuwsbrief.

Tijdens de startzondag hebben veel gemeenteleden aangegeven het belangrijk te vinden dat er een andersoortige kerkdienst georganiseerd wordt. Helaas hebben er zich geen gemeenteleden opgegeven om dit te organiseren. Mogen we nog een beroep op jullie doen? Meld je aan!

Dat kan via het mailadres ProjectELGB@kerk-de-ark.nl of bij een van de teamleden.

Met groet,

namens het begeleidingsteam,