Kledingactie 15 april

Dit bericht is verlopen op 2024-04-16

Het voorjaar is nu echt begonnen, de temperatuur stijgt en de winterkleren kunnen nu de kast in.
Tijd dus om de zomergaderobe eens goed te bekijken. En dat is dan een mooi moment voor onze voorjaarskledinginzameling.

Dit jaar doen we dit samen met de diaconie van de Dorpskerk. De bestemming dit voorjaar is de Pauluskerk in Rotterdam.
Beide diaconieën nodigen u daarom uit om uw niet meer gebruikte, passende of anderszins overtollige kleding in te komen leveren. Daarnaast kunnen ook linnengoed en schoenen worden ingeleverd.
Deze kleding en andere spullen zijn vaak nog goed bruikbaar voor die mensen in Rotterdam die leven op of onder het bestaansminimum.

Op maandag 15 april is er weer de gelegenheid (van 19.00 uur tot 21.00 uur) om uw spullen in te leveren in De Ark.
De diaconie is dan aanwezig om deze kleding in ontvangst te nemen.

Wilt u de in te leveren spullen, uiteraard schoon en heel, verpakken in een (vuilnis)zak en deze zak dichtbinden.

Maandag 15 april 2024, 19.00 uur tot 21.00 uur, kledinginzameling t.b.v. de Pauluskerk,
Kerkgebouw De Ark, Oranjestraat 2, Berkel en Rodenrijs

Bent u zelf niet in staat om de kleding te brengen geeft u dan één van diakenen een seintje en de kleding wordt bij u thuis opgehaald. Uiteraard kunt u ons ook bellen of mailen.

Wij hopen op weer een drukke avond en een gulle gift van uw kant.

Namens de diaconieën van De Ark en de Dorpskerk,

Hans van der Hoek, 010-5120435   hmhoek@kpnmail.nl