Jouw reactie is van belang!!

De ingevulde vragenlijsten druppelden de afgelopen weken binnen. Zit jouw reactie daar ook bij? Ja, dank daarvoor, want het begeleidingsteam is daar erg blij mee. Nee? Dan vagen we je, jong en oud, de vragenlijst voor 31 augustus a.s. in te vullen en op te sturen naar ProjectELGB@kerk-de-ark.nl

Waar kan je de vragenlijsten vinden:

• met de QR-code:

Lukt het niet via de bovengenoemde mogelijkheden, stuur dan een berichtje naar:

ProjectELGB@kerk-de-ark.nl   Je ontvangt dan van ons een vragenlijst per e-mail.

We horen soms dat het best lastig is om de vragenlijst in te vullen. Dat begrijpen we ook. Toch is het voor de toekomst van onze Ark-gemeente van belang de vragenlijst in te vullen. Mocht er een vraag bij zitten die je echt niet kan (of misschien wel niet wilt) invullen, laat dan deze vraag onbeantwoord. De overige antwoorden geven ons dan nog voldoende input om een beeld van onze toekomstige kerk te schetsen.

Met groet,

namens het begeleidingsteam,