Inzameling Stichting Uitdeelpunt Schiebroek

Dit bericht is verlopen op 2023-06-11

Elke tweede zaterdag van de maand staan wij op het kerkplein om boodschappen in ontvangst te nemen voor Stichting Uitdeelpunt Schiebroek (zie ook de website: https://uitdeelpuntschiebroek.nl/). Vanuit dit punt worden mensen in de regio van voedselpakketten en andere producten voorzien. Ook huishoudens in Lansingerland worden geholpen. De stichting helpt mensen die niet in aanmerking komen voor de Voedselbank maar wel behoefte hebben aan ondersteuning.

Helpt u mee om producten voor deze mensen in te zamelen? Het gaat om lang houdbare levensmiddelen, verzorgingsproducten en schoonmaakmiddelen. U kunt de producten zaterdag 10 juni van 11.00 tot 12.00 uur inleveren bij de hervormde kerk Bergschenhoek.

Geeft u liever een gift? Dat kan via NL71 INGB 0396 0405 27 t.n.v. Stichting Uitdeelpunt Schiebroek, of via de diaconie: NL13 RABO 0106 6029 18 t.n.v. Diaconie Hervormde Gemeente onder vermelding van ‘Stichting Uitdeelpunt Schiebroek’. Heeft u vragen over deze actie? Stel ze gerust via diaconie@hervormd.nl