Gezocht: BHV-ers en/of EHBO-ers tijdens de kerkdiensten (herhaalde oproep)

Dit bericht is verlopen op 2023-03-23

Misschien heb je onderstaand bericht gemist. Het heeft eind november in de nieuwsbrief gestaan. Er heeft helaas nog niemand gereageerd. Daarom plaatsen we de oproep opnieuw.

Sinds 2016 (de musical van Ruth) worden we ons als gemeenteleden steeds meer bewust van de veiligheid in de kerk.

Weet u … ?
- dat er elke zondag een BHV-er / EHBO-er achterin de kerk zit?
- waar de rolstoel, brancard, AED en verbandtrommel te vinden is?
- dat er losse pleisters liggen in een la onder de koffiebar?
- dat er jaarlijks overleg is tussen de BHV-commissie en de CvK over BHV-gerelateerde zaken?
- dat er nog veel te verbeteren is op het gebied van vluchtroutes en nooduitgangen?
- dat de band nu meestal links van het podium staat, zodat de nooduitgang vrij is?
- dat het clubje BHV-ers nu slechts bestaat uit 6 gemeenteleden?

We zijn op zoek naar versterking.
Heb jij een medisch beroep, een BHV-opleiding en/of veel EHBO-kennis?
En … wil je 1x per 2 maanden op de achterste rij (tussen de koster en de rolstoel) zitten om te helpen in geval van nood?
Meld je dan aan via
bhv@kerk-de-ark.nl of spreek ons even aan.

We zijn ook op zoek naar iemand die de BHV-commissie komt versterken om mee te denken over de verbeteringen omtrent vluchtroutes en nooduitgangen.

Met vriendelijke groet,

Gonnie Voogt en Sandra de Jong-Eilers