Actie Kerkbalans 2023 komt eraan

Dit bericht is verlopen op 2023-02-28

Geef vandaag voor de kerk van morgen

Actie Kerkbalans 2023 komt eraan

In januari gaat Actie Kerkbalans van start. Het thema is ook dit jaar ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’. Tijdens deze Actie krijgen alle leden van onze gemeente een brief met het verzoek voor een jaarlijkse financiële bijdrage. We hopen dat we ook in 2023 weer op u mogen rekenen!

Voor de kerk van morgen

De kerk is niet alleen voor ons maar ook voor de generaties na ons van grote waarde. Na een aantal lastige jaren staan de kerkdeuren nu weer wagenwijd open en daar zijn we dankbaar voor! Daarom is het nu tijd om weer vooruit te kijken. Zodat we ook in de toekomst van betekenis kunnen zijn voor mensen die verdieping en ontmoeting zoeken. Uitnodigend kunnen zijn voor jonge mensen die hun leven nog voor zich hebben. Door vandaag te geven, maken we de kerk van morgen mogelijk.

Actie Kerkbalans loopt van 14 – 28 januari

Samen voor onze kerk Kerk-zijn kunnen we alleen met elkaar. Doe daarom mee aan de Actie Kerkbalans en vul het toezeggingsformulier in januari ruimhartig in. In de week van 14 januari komt een vrijwilliger het formulier bij u bezorgen.

U kunt uw bijdrage in de toekomst ook digitaal bekend maken. Om zoveel mogelijk mensen digitaal te kunnen bereiken, ontvangen we  graag uw e-mailadres met daarbij uw naam en adres om dit te gebruiken voor kerkelijke doeleinden inclusief de Actie Kerkbalans. Als uw e-mailadres nog niet bij ons bekend of gewijzigd is, kunt u dit op het toezeggingsformulier invullen of per e-mail doorgeven aan kerkbalans@kerk-de-ark.nl. U kunt dit e-mailadres ook gebruiken bij eventuele vragen.

Door vandaag te geven, kan de kerk blijven doen waar ze al eeuwenlang voor staat. Op naar de kerk van morgen !

Rest mij om aan te geven dat u eventuele vragen of opmerkingen altijd aan ons kunt doorgeven. Dat kan via het bovengenoemde mailadres, maar u mag mij ook bellen (06-51765961).

Namens het college van kerkrentmeesters,

Wolfert Spijker