Aanmelden voor de ELGB-pilot kan nog.

De ELGB-pilot met het thema “Armoede en hongersnood, ver weg en dichtbij” is tijdens de dienst op startzondag bij jullie geïntroduceerd. Bij het thema zijn tevens voorbeelden van activiteiten weergegeven die ondergebracht zijn bij vier aandachtsgebieden ‘Geloofsontwikkeling’, ‘Kerkdiensten’, ‘Gemeentezijn’ en ‘Kerk naar buiten’.

Afbeelding met tekst, binnen, plafond, vloer

Automatisch gegenereerde beschrijving

De ELGB-borden staan ook komende zondag in de hal van De Ark. Jullie kunnen je dan nog aanmelden als organisator van een activiteit. Het is goed om te weten dat het hierbij gaat om een éénmalige activiteit, en dat het ELGB-team hierin ondersteuning biedt.

Ook kunnen jullie zondag met stickers aangeven welke activiteiten jullie belangrijk vinden. Jouw inbreng is van belang om straks de juiste keuzes te kunnen maken.

Nog eens terugkijken naar de start van de pilot op zondag 18 september jl.? Dat kan via de website www.kerk-de-ark.nl (De Ark in beeld).

Mocht je zondag niet in de gelegenheid zijn om je in De Ark aan te melden voor het organiseren van een activiteit, het kan ook via de link https://forms.gle/PfsxT7pUhEheUSS38 of via de QR-code:

Om het ELGB-team weer compleet te maken, zoeken we nog één nieuw teamlid. Als je interesse hebt om mee te werken aan de Ark-gemeente van de toekomst, dan ben je van harte welkom. Je aanmelding wordt tegemoet gezien door Johan Scherpenisse.

Inmiddels hebben we van jullie, via de formulieren en digitaal, aanmeldingen ontvangen om een activiteit te willen organiseren. Ook hebben we de verdeling van de stickers tot nu toe geteld. We geven jullie graag een tussenstand:

Activiteit nummer

Aantal geplakte stickers

Aantal gemeenteleden die zich hebben opgegeven om de activiteit te gaan organiseren

Geloofsontwikkeling

11

3

4

19

5

7

14

7

Gemeentezijn

20

8

9

Kerk naar buiten

8

11

12

13

5

1

Een aantal gemeenteleden heeft aangegeven geen rol als organisator te ambiëren, maar zich wel als deelnemer aan een van de activiteiten op te zullen geven. Hierover informeren we jullie op een later tijdstip.

Heb je nog vragen aan of opmerkingen voor het ELGB-team, dan kan je bij een van de teamleden terecht, of een mailbericht sturen aan ProjectELGB@kerk-de-ark.nl

Met groet,

namens het begeleidingsteam,