In Touch vrouwen koffieochtend

Hervormde kerk
Kerkstraat 1
Bergschenhoek

Er wordt gezongen met elkaar en geluisterd naar een onderwerp waar u in het dagelijks leven verder bij stil kan staan en bemoedigd wordt in het leven als christenvrouw.
Koffie is er vanaf 9.00 uur. Het programma is van 9.30 tot 11.00 uur.

I.v.m. registratie is het praktisch als u zich van te voren aanmeldt via: in_touch@live.nl
Als u die heeft, gebruik dan uw eigen Opwekkingsbundel.

We hopen vanochtend Anne Verbaan te verwelkomen. Natuurlijk afhankelijk van de RIVM-richtlijnen.
We mogen de kerkzaal gebruiken zodat de veilige 1,5 meter afstand geen probleem is.

Het onderwerp is: ‘Tegen de onverschilligheid....’

Onverschilligheid is misschien wel een van de grootste ziekten van deze tijd. Schouders die even omhoog gaan. Blikken die wegkijken. “Wat kan mij dat schelen? Is er dan niets meer dat een mens echt raakt? Onverschilligheid wordt ook God verweten. Hoe vaak wordt niet geroepen dat Hij zich niet meer door het leed van de wereld laat raken? Mensen roepen het omdat hun lief overlijdt. Omdat ze niet hebben gekregen wat ze verwachtten. Omdat hun baan, hun geloof, de kerk niet brengt wat ze hopen.
Ook God laat ons mensen zitten. Wij laten Hem onverschillig. Of is het zoals Paulus in de brief aan Filippi schrijft: 'U dacht altijd al aan mij, maar vond niet de gelegenheid het te laten zien' (Fil. 4: 10b).

Contact informatie

Aria Hordijk (tel. 015-3693596)