Startzondag

sep
zondag 20 september 2020 - 10:00

De Ark

Een nieuw seizoen met kerkelijke activiteiten staat voor de deur. Dat nieuwe seizoen willen we, ondanks de beperkingen die er ook dan waarschijnlijk nog zullen gelden, inluiden met een startzondag op 20 september.

We zijn op zoek naar een paar enthousiaste, creatieve gemeenteleden die deze dag samen met Antoinette en ondergetekende willen invullen en organiseren. Het thema dat vanuit de landelijke PKN voor startzondag 2020 wordt aangereikt is “Het goede leven”, daarmee kunnen we veel kanten op. De PKN reikt ook wat ideeën aan voor de invulling, maar we zijn vrij om daar wel of geen gebruik van te maken.
Zin om je hiervoor in te zetten? Meld je dan snel bij Antoinette of bij mij.

En voor alle gemeenteleden: noteer zondag 20 september, de startzondag, in je agenda. We maken er een feestelijke dag van voor iedereen.

Contact informatie

Frans-Jan Voogt