Arjan Breukhoven speelt op verzoek

zaterdag 18 juni 2022 - 20:00

Dorpskerk, Berkel en Rodenrijs

Een concert waarbij het publiek bepaalt wat er wordt gespeeld. Eigenlijk de omgekeerde wereld. Tot vlak voor het concert mag het publiek verzoeken indienen waaruit de musicus tijdens de laatste ogenblikken voor het concert het programma samenstelt.

Dat kan via de mail (info@arjanbreukhoven.nl) of via de app, maar het kan ook worden doorgegeven op de avond van het concert op formulieren die bij de ingang van de kerk klaarliggen. “Ik moet zeggen dat er regelmatig zulke super leuke verzoeken binnenkomen die ik eerder niet kende en die later meermaals op mijn programma’s terugkomen. Dus ik ben erg benieuwd”, aldus een enthousiaste Arjan Breukhoven. “Laten de verzoeken maar komen. Ik ben er klaar voor!”

Contact informatie

Kaarten
Het concert op zaterdag 18 juni begint om 20:00 uur. De toegangskaarten a €10,- zijn verkrijgbaar via https://www.arjanbreukhoven.nl/agenda, maar ook aan de deur van de kerk.