In Touch bijeenkomst 8 oktober 2024

Vriendschap met jezelf…
Wie wil je zijn en wie ben je? Je wilde iemand worden, maar in de realiteit van alledag valt het soms tegen en vergelijk je je met andere vrouwen, moeders, collega’s en andere christenen.
Hoe word je nu tevreden met wie je bent en wat kun je daar zelf aan doen en welke rol kan je geloof daarbij spelen?
Op de vrouwenochtend van 8 oktober gaan wij daar met Carolien Pape mee aan de slag.

Bijbeltekst bij het thema:
Hij antwoordde: ‘Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. Dat is het grootste en eerste gebod.
Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf. Matteüs 22: 37-39.

Over Carolien:
Ze was eerst verpleegkundige. Sinds  16 jaar heeft ze haar eigen begeleidingspraktijk.
Als relatietherapeut en counselor begeleidt ze mensen met diverse soorten problematiek: ‘Heerlijk om op een concrete, praktische en diepgaande manier met mensen op te trekken en te zien dat hun leven of relatie in balans komt.’

Locatie: Hervormde kerk, Kerkstraat 1 in Bergschenhoek.
Inloop vanaf 9.00 uur, met koffie of thee. Het programma duurt van 9.30 tot 11.00 uur.

Verdere info over In Touch vindt u op de website: intouch-bergschenhoek.nl