De Ark in beeld

De diensten in De Ark kan je ook thuis meekijken. Live of achteraf. De uitzendingen zijn te zien op kerkdienstgemist.nl via deze link. Of op je tablet of telefoon met de de app die je kan downloaden in de Apple App Store of Google PlayStore.

Informatie over de kerkdiensten (tijd, voorganger, orde van dienst, collectedoelen, etc.) vind je via deze pagina.

Collecte
Als je een bijdrage wilt geven voor de collecten, dan kan dat via Appostel. Appostel is een app die je kunt downloaden in de Apple App Store of Google Playstore. Meer informatie over het installeren en gebruiken van de Appostel-app vind je via deze link. Je kunt ook zelf een bijdrage overmaken naar bankrekening NL 61 RABO 0307 4513 21 t.n.v. Diaconie Geref Kerk Berkel o.v.v. Collecte - datum en doel.

Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte worden gehouden van nieuwe beelden en ander nieuws vanuit De Ark?
Meld je dan hieronder aan voor onze nieuwsbrief.

Abonneer je op onze nieuwsbrief