In Touch vrouwen koffieochtend

Hervormde Kerk
Kerkstraat 1
Bergschenhoek

Op 13 september hopen we u te verwelkomen op de In Touch koffieochtend.
Alie Hoek-van Kooten spreekt over het thema: Omgaan met elkaar - over communicatie gesproken.

Alie Hoek-van Kooten is als arts werkzaam bij Eleos-GGZ.
Zij heeft meerdere boeken geschreven, bijv. ‘Vrouw en gezondheid’, ‘Vonk of vuur’ (over verliefd worden) en ‘Het gaat nooit over’ (een boek over de verwerking van ongewenste kinderloosheid).

In deze lezing gaat het over hoe je met elkaar kunt omgaan op een goede manier, die vertrouwen en een veilig gevoel geeft. Als de communicatie niet goed gaat, raak je op je hoede en vraag je je bijvoorbeeld steeds af wat iemand met een bepaalde opmerking bedoelt.
Er wordt ingegaan op situaties zowel binnen als buiten het huwelijk. Mannen en vrouwen communiceren niet hetzelfde. Ook karakters en psychiatrische aandoeningen kunnen een rol spelen in het omgaan met elkaar.

Kijk ook op: https://intouch-bergschenhoek.nl voor meer informatie!

Neem uw Opwekkingsliederenbundel mee, als u die heeft.
Inloop vanaf 9.00 uur, met koffie. Het programma start om 9.30 en duurt tot 11.00 uur.
Na afloop is er ook gelegenheid om koffie te drinken en gezellig nog wat na te praten.

Contact informatie

Jeannette Voogt