Afscheidsdienst zondag 18 oktober

Dit bericht is verlopen op 2020-10-19

De afscheidsdienst wordt gehouden op zondag 18 oktober. Gelet op het maximum aantal toegestane aanwezigen (dertig personen met uitzondering van predikant, koster, ouderling, diaken en enkele anderen met een speciale taak) is het helaas niet mogelijk voor u als gemeentelid een plaats te reserveren. Namens de gemeente zal een vertegenwoordiging van alle groeperingen/commissies, zoals bijvoorbeeld de liturgiecommissie, de GJV, de Bark en de Kindernevendienst, worden uitgenodigd de afscheidsdienst bij te wonen. Via deze vertegenwoordiging hopen we toch te ervaren dat, indirect, de hele gemeente vertegenwoordigd is.

Wél kunnen wij u melden dat deze afscheidsdienst niet alleen via de kerkomroep maar ook mét beeld te volgen is via https://youtu.be/bLYskC3pT1A. Zo kunnen wij allemaal de dienst online mee beleven.

Ook is de dienst live te zien op RTV Lansingerland via de volgende kanalen:

KPN zender - 1386                              ZIGGO Mediabox (UPC Horizon) - 36

ZIGGO Kabel - 332                              T-Mobile Thuis - 772

Tijdens haar afscheidsdienst zal Antoinette namens u een cadeau in de vorm van een envelop met inhoud worden aangeboden. Wilt u ook een bijdrage aan dit cadeau leveren dan kunt u uw bijdrage overmaken op NL81 RABO 0307401103 t.n.v. Gereformeerde Kerk te Berkel en Rodenrijs o.v.v. afscheid Antoinette. Of u kunt uw bijdrage morgen deponeren in de doos in De Ark.

De voorbereidingsgroep “Afscheidsdienst Antoinette”,

Corrie, Janny, Joke, Bertine, Liesbeth, Annie en Annette.