Nieuwsbrief Een Levende Gemeente Beweegt

Dit bericht is verlopen op 2023-01-31

Voortgang

Afgelopen maandag zijn we bij elkaar geweest om onder meer de voortgang van de activiteiten te bespreken.
De activiteiten zijn inmiddels een slag dieper uitgewerkt.
Jullie kunnen een interessant aanbod van activiteiten tegemoetzien. Zodra we iets concreets kunnen melden, doen we dat.

Voor het evalueren van de ELGB-activiteiten, is een evaluatieformulier ontwikkeld. Deze kan ook voor andere kerkelijke activiteiten gebruikt worden.
Aan de hand van de resultaten gaan we met jullie in gesprek over de beweging die we met elkaar willen maken. Op deze wijze groeien we naar de toekomst bestendige gemeente van De Ark.

Je hoort wel dat voor het zoeken van vrijwilligers steeds in dezelfde vijver wordt gevist. Het gaat dan vaak om dezelfde mensen die actief zijn in onze kerk. Dat zijn de mensen die heel goed weten hoe leuk vrijwilligerswerk kan zijn, en hoeveel voldoening je kunt ervaren. Dat zijn mensen om jaloers op te zijn.

Als je nog geen vrijwilligerswerk doet in onze kerk, of als je wel iets doet en er kan nog iets bij, kom dan meedoen.

Wij willen graag dat de gehele gemeente van De Ark gaat bewegen.
Bij het project “Een Levende Gemeente Beweegt” ben je van harte welkom.
Bij Johan Scherpenisse of via
ProjectELGB@kerk-de-ark.nl kun je je aanmelden.
Ook als jullie nog vragen hebben kunnen jullie Johan of een van de andere teamleden aanspreken.

Met groet,

namens het begeleidingsteam,