Ladies Night Lansingerland 2024

Rodenrijseweg 97
Berkel en Rodenrijs

ladiesnight 8 mrtSAVE the date: LADIESNIGHT 8 maart 2024

Een interkerkelijke avond vol ontspanning, ontmoeting, humor, gezelligheid en bemoediging met afsluitend een hapje en een drankje. In 2015 was de eerste LADIESNIGHT in de Hervormde Kerk Bergschenhoek. Op 8 maart 2024 om 20.00 uur (inloop 19.30 uur) wordt de 8e editie georganiseerd in De Bron.

Ieder jaar vullen we deze avond weer anders in: met zang, cabaret, toneel … maar altijd met hetzelfde doel: samenbindend en ontspannend. Er komen gemiddeld zo'n 200 vrouwen uit heel Lansingerland. We hopen dat jij er ook bij bent.

Neem gezellig een vriendin, collega of buurvrouw mee.

Zodra er meer bekend is, zullen we dat op diverse manieren en plaatsen laten weten via berichten, flyers en posters. De kaartverkoop start binnenkort.

Wil je ons op 7 en/of 8 maart praktisch helpen met bijvoorbeeld het maken van hapjes of het klaarzetten van de zaal? Laat het alvast weten.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat je op de avond zelf vooral kunt genieten!

Contactpersoon vanuit De Ark: Gonnie Voogt
Mailadres: ladiesnightlansingerland@gmail.com