Welkom in De Ark

Wat fijn dat je de website van De Ark bezoekt. We willen je graag kennis laten maken met onze gemeente. Dat doen we hieronder door in het kort de kern van ons gemeente-zijn te beschrijven. Maar om echt kennis te maken is dat natuurlijk niet genoeg. We nodigen je van harte uit om na het lezen hiervan verder rond te kijken op onze website, om eens een kerkdienst te bezoeken. Je bent van harte welkom!

De Gereformeerde Kerk van Berkel & Rodenrijs en Bergschenhoek, onderdeel van de Protestantse Kerk Nederland, is een actieve kerkelijke gemeenschap. Wij geloven dat de woorden van Jezus ook in deze tijd nog heel relevant zijn. Wij voelen ons verbonden met Jezus en met elkaar en vanuit deze verbondenheid willen we elkaar en anderen inspireren.

... de woorden van Jezus
... verbonden met Jezus.

De eredienst op zondag om 10.00 uur is een centraal moment waarop gemeenteleden elkaar kunnen ontmoeten en waarbij je welkom bent om aan deze dienst deel te nemen. De verbondenheid in Jezus is een kenmerk binnen onze gemeente en uit zich in de vele activiteiten voor alle leeftijdsgroepen die door vrijwilligers worden georganiseerd en geleid.

Wil je verder ontdekken wie we als gemeente zijn?

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten?

We mailen iedere week op vrijdag een gratis nieuwsbrief met recente artikelen en komende activiteiten. Geef hieronder je mailadres door om deze nieuwsbrief ook te ontvangen.

Abonneer je op onze nieuwsbrief