Church4You

Church4You is een dienst speciaal voor tieners, waar zij 'op eigen wijze' hun viering maken. Op elke tweede en vierde zondag van de maand is er Church4You in het Honk (ingang op zondag via de hoofdingang van De Ark).

Elke 2e en 4e zondag om 10.00 uur (en dus niet meer om 11.30 uur).

Alle jongeren van 12-16 jaar zijn van harte welkom!

Church4you

Questions and Answers

Moet ik nu vaker naar de kerk?

Wij denken van niet. Voorheen deden veel tieners twee blokken catechese, dus 12 keer. Vanwege vakanties zijn er per jaar waarschijnlijk maar 8/9 “vierde” zondagen. Het aantal “tweede” zondagen verandert niet.

Waarom zijn er geen bijeenkomsten op doordeweekse dagen?

Omdat veel tieners dan niet kunnen vanwege sport of huiswerk.

Waarom zijn niet alle bijeenkomsten tijdens de kerkdienst?

Dat komt deels door een gebrek aan zalen in de Ark. Op de tweede zondag is er geen nevendienst voor de groepen 6-8; dan is er dus wel een zaal beschikbaar. Hierdoor kunnen we ook eens een keer iets anders doen (gemeenteleden uitnodigen, een bezoek aan iemand brengen).

Wat gaan we doen?

Allerlei onderwerpen die iets te maken hebben met geloof, Bijbel of kerk. We hebben elke keer een ander koppel dat de bijeenkomst voorbereidt. Net als eerdere jaren zullen we proberen onderwerpen met verschillende soorten hulpmiddelen en werkvormen te benaderen. Soms actief, soms meer in gesprek of met een spelelement. Als de je een idee hebt over een onderwerpen, mag je ons dat altijd laten weten.

Hoeveel kinderen komen er?

We hopen elke keer rond de 15 kinderen te mogen begroeten. Alle kinderen in de leeftijd van 12–16 krijgen een uitnodiging. Via de appgroep en facebookgroep van de Ark wordt je verder geïnformeerd. Hebben we het telefoonnummer van uw kind al? Geef je op via onderstaand e-mailadres.

Is er ook iets te eten en te drinken tijdens de Church4you?

Ja, we zullen zorgen dat er tijdens de Church4you eten en drinken is.

Therese van Rossum
theresevanrossum@icloud.com