Tentweek 2017, thema (T)op Survival

Dit bericht is verlopen op 2017-06-16

Op woensdag 18 oktober, donderdag 19 oktober, vrijdag 20 oktober en op zondag 22 oktober organiseren de Dorpskerk & De Ark voor alle kinderen tussen de 4 en 12 jaar de Tentweek. Hiervoor zoeken we mensen die mee willen helpen organiseren, muziek maken, toneel willen spelen en er voor de kinderen een onvergetelijke herfstvakantie van willen maken.

We zoeken nog verschillende mensen voor:
• DB, het ondersteunen van de coördinatoren vanuit de Dorpskerk en de Ark. Je denkt mee met de algemene leiding en woont een aantal keren de stuurgroepvergaderingen bij.
Tijdens de Tentweek ben je een aanspreekpunt voor kinderen, ouders en vrijwilligers.
• Organisator Binnenspel & Buitenspel tijdens de Tentweek. Het thema (T)op Survival biedt een tal van mogelijkheden en uitdagingen
• Beheren Website. Een maand voorafgaand aan de Tentweek gaat de website online, hier kunnen vrijwilligers zich opgeven bij de coördinatoren. Tijdens de Tentweek worden er foto’s en verhalen over de dagen gepresenteerd. Ook de verschillende social media worden ingezet.
• Begeleiding & Band. Elk jaar studeren we met de kinderen het Tentweeklied in en zingen we allemaal bekende liedjes tijdens de Tentweek en de slotdienst.
• PR-commissie. Iedereen mag weten dat de Tentweek ook dit jaar wordt georganiseerd. Vind je het leuk om stukjes te schrijven voor in de krant of website, het ontwerpen van de poster, of het maken van foto’s tijdens de Tentweek? Dan is deze taak echt iets voor jou!
• Hand en Span diensten. Heb je zin om de handen uit de mouwen te steken tijdens de herfstvakantie…

Voor informatie kan je contact opnemen met Agnes Gietema, telefoonnummer 010-5199221 of stuur een mail naar info@tentweekberkel.nl