Opbrengst Moonlightshopping voor ZWO

Dit bericht is verlopen op 2018-02-16

Op zaterdag 16 december werd weer de jaarlijkse Moonlightshopping georganiseerd in Berkel en Rodenrijs.

's Avonds was ook de Dorpskerk open. Helicon bracht kerstliederen ten gehore. Ook de leden van de Zendings-en ZWO commissie waren aanwezig om aandacht te vragen voor het project van Kerk in Actie met als thema: Op zoek naar veiligheid. Kerk in Actie steunt de projecten die zich bezig houden met de opvang van Syrische vluchtelingen door de plaatselijke kerken in Jordanië en Libanon.

Bij de ingang werden bezoekers getrakteerd op Syrische koekjes, dat werd op prijs gesteld. Binnen waren kerstspulletjes te koop tegen elk aannemelijk bod. Ze waren gemaakt door de leden van de beide commissies. De opbrengst was € 84,20!