ACTIE KERKBALANS 2024

Dit bericht is verlopen op 2024-04-15

Onze actie Kerkbalans is al weer enkele weken onderweg. Er zijn 425 uitnodigingen voor toezeggingen uitgestuurd via e-mail en via kerkbalanslopers.

We hebben inmiddels 264 formulieren (en e-mail toezeggingen) retour mogen ontvangen. Een aantal gemeenteleden heeft de toezegging verlaagd, maar een flink aantal heeft de toezegging ook gelijk gehouden aan vorig jaar of zelfs verhoogd. Per saldo hebben deze 264 gemeenteleden gezamenlijk ongeveer 3.800 euro méér toegezegd terwijl er bovendien 20 nieuwe bijdragenden zijn die gezamenlijk ruim 4.000 euro hebben toegezegd.

Wij zijn dankbaar voor uw gulle toezeggingen in een tijd dat de kosten van levensonderhoud alleen maar hoger worden.

Bovenstaande cijfers laten echter ook zien dat er 190 ! formulieren nog niet retour gekomen zijn. Kijk even in uw (spam) mailbox om te zien of u het mailtje al beantwoord heeft. Mocht u het mailtje niet meer kunnen vinden dan kunt u via kerkbalans@kerk-de-ark.nl een nieuw (herhalings)mailtje opvragen. Als uw formulier nog niet opgehaald is kunt u contact opnemen met de coördinator van de kerkbalans lopers, Johan de Boer (010-4563955).

We hopen snel de resterende toezeggingen te mogen ontvangen zodat we de actie kunnen afsluiten.

Namens het College van Kerkrentmeesters,

Jos Lankhaar