Zondag 9 februari 2020

zondag 9 februari 2020 - 10:00 uur
Wat heb je nodig?
Naam van de zondag / Kleur
5e zondag na Epifanie. Kleur: groen.
Orde van dienst
Lezing

Samen met de kinderen en leerkrachten van de Prinses Maxima school buigen we ons over de gelijkenis uit Mattheus 7: 24-27.
Wat heb je nodig als je een stabiel huis wil bouwen? Waar vertrouw jij op? Op je eigen kunnen? Op anderen? Op …?
Wat heb je nodig? Wat is bouwen op zand? Wat is bouwen op de rots?

Bij de dienst

Vanmorgen begroeten we de kinderen en het team van de Prinses Maximaschool in ons midden.
Aan deze dienst werkt het schoolkoor mee en laten de verschillende groepen zien hoe zij met het thema aan de slag zijn geweest.

9 FEBRUARI 2020 - COLLECTE PROTESTANTSE KERK (CATECHESE EN EDUCATIE)

Voor mensen die een taak of ambt uitoefenen in de kerk is het waardevol om te blijven leren, om verder te groeien in hun rol. De Academie van de Protestantse Kerk zorgt hiervoor met een relevant, onderscheidend en modern trainingsaanbod. Zo kunnen (op)nieuw startende ambtsdragers een ‘blended training’ Nieuwe Ambtsdragers doen. Zij krijgen de theorie aangereikt in een interactieve e-learning. In bijeenkomsten is er naast toepassing en verdieping van de theorie volop ruimte voor uitwisseling. Uit reacties van deelnemers blijkt dat deze manier van getraind worden werkt en in een behoefte voorziet. De Academie van de Protestantse Kerk wil graag meer trainingen op deze manier vormgeven.

Collecten

PKN, Catechese en Educatie, Onderhoud De Ark

Predikant
Ds. Antoinette van der Wel
Met medewerking van
Het schoolkoor van de Prinses Maxima school
Organist
Vincent de Jong
Koster
Erik van de Sloot
Crèche
Els Langhout, Henriëtte Alberts
Church4You
Church4You in het Honk, 10.00 uur.
Koffie
Conny van Beek, Klaske Neelis, Ineke Oonk