Thuisviering Avondmaal 16 januari

Dit bericht is verlopen op 2022-03-08

Op zondag 16 januari staat de viering van het Avondmaal op het rooster. In de diaconie is opnieuw nagedacht over de mogelijkheden hiertoe in relatie tot de huidige stand van zaken rondom corona.
Bij de dienst van de 16e zullen, net zoals de afgelopen weken, nog geen bezoekers aanwezig zijn. Alleen wie een taak te vervullen heeft is tijdens de dienst in De Ark. We laten deze viering van het Avondmaal doorgaan in de vorm die we eerder in deze situatie ook al eens hebben gekozen.

U/je bent van harte uitgenodigd om thuis met brood en wijn mee te vieren. De diakenen brengen graag de dag voorafgaand aan de dienst brood en wijn (of druivensap) bij u/je thuis. Voelt u zich vooral niet bezwaard om hiervan gebruik te maken; de diakenen doen het met liefde en het moment van contact bij bezorgen versterkt het gevoel van verbondenheid dat juist bij het vieren van het Avondmaal zo belangrijk is. We hopen op veel aanmeldingen en verwachten zo samen met dominee Bert Kuipers een mooie online viering te houden.

Aanmelden voor bezorging kan t/m vrijdag 14 januari. Geef naam, adres en telefoonnummer, het aantal personen en de keuze voor wijn of druivensap door via diaconie@kerk-de-ark.nl of telefoon 010-5115168.
In overleg spreken we een tijdstip voor bezorging op zaterdag 15-01 af.

Bent u alleen en ziet u er tegenop om alleen thuis Avondmaal te vieren, maar zou u wel graag mee doen? Binnen de huidige coronaregels is beperkt bezoek toegestaan. Nodig een ander gemeentelid uit om het samen te vieren! Als u het lastig vindt om iemand te vragen of als u zich wilt laten verrassen, laat dat dan weten aan een van uw diakenen (bijvoorbeeld via diaconie@kerk-de-ark.nl of telefoon 010-5115168). Dan regelen wij het voor u.

Hartelijke groet,
namens de diaconie