Presentatie analyse in januari

Dit bericht is verlopen op 2024-04-01

We hebben het afgelopen weekend veel werk verzet om iedereen tijdig te informeren dat de presentatie door de coronamaatregelen naar januari wordt verplaatst.

Een extra nieuwsbrief op zaterdagavond, een mail naar alle mailadressen van onze Ark gemeente, een aangepaste sheet voor het beamteam, een extra Nieuwsflits op de website van kerkdienst gemist en een afkondiging bij de aanvang van de kerkdienst. Omdat we niet zeker waren dat iedereen op tijd was geïnformeerd, hebben we gezorgd dat afgelopen maandagavond een paar teamleden in De Ark waren om bezoekers alsnog te informeren over het niet doorgaan van de presentatie. Dat laatste was, achteraf gezien, niet nodig geweest.

We waren erg blij met gemeenteleden die met ons meeleefden en ons een bericht stuurden dat zij het erg jammer vonden dat de presentatie niet kon doorgaan.

En nu? Wij gebruiken de komende weken om even een stapje terug te doen na een periode van hectiek. De periode van advent en kerst is voor velen een drukke, maar ook gezellige tijd binnen de gezins- en familieverbanden.

Zodra de aanpassing van de maatregelen het weer mogelijk maakt een avondbijeenkomst te houden prikken we een datum. Via de nieuwsbrief, Rondom De Ark, afkondigingen in de kerkdienst en posters in De Ark informeren we jullie hierover.

Voor nu wensen we jullie een mooie advent- en kersttijd toe.

Met groet,

namens het begeleidingsteam,