Ochtendgebed uit De Ark zondag 29 maart

Dit bericht is verlopen op 2020-04-04

Ook deze week kan je / kunt u weer op zondagmorgen het ochtendgebed vanuit De Ark bekijken via onze website.

Want al zijn de kerkdeuren deze dagen veelal gesloten en zijn velen van u thuis, toch willen we als gemeente op creatieve wijze samen zijn. Net als vorige week plaatsen we het zondagochtend rond 10 uur op de website. We zullen het geluid van het filmpje laten horen via kerkomroep.

Wanneer u op onze website kerk-de-ark.nl klikt op Vorming&toerusting, vindt u daar ‘de Ark in beeld’. Als u dit aanklikt wordt u doorgeleid naar het filmpje. Of klik hier om direct naar de pagina https://kerk-de-ark.nl/de-ark-in-beeld te gaan.

We zullen elke week een nieuw ochtendgebed online zetten. We lezen uit Exodus, we zien de schikking en horen muziek. Dank aan alle vrijwilligers die dit mogelijk maken.

Reageren? Graag!
Gebruik daarvoor het contactformulier op de website of mail aan dsAvdWel@kerk-de-Ark.nl

Frans Jan Voogt, Joke van der Heijden en ds. Antoinette van der Wel