Kerst in een online kerk

Dit bericht is verlopen op 2022-02-21

Al lange tijd zijn we gewend aan online kerkdiensten. Maar echt wennen doet het nooit. Ook dit jaar kunnen we Kerst niet gezamenlijk in de kerk vieren en moeten we de ontmoeting met elkaar op een laag pitje zetten. Dat is natuurlijk bijzonder jammer.
Gelukkig hebben we wel de mogelijkheid om onze diensten te streamen. Dat doen we dus.

De kerstnachtdienst op vrijdag 24 december hadden we onder de vorige coronamaatregelen al vervroegd naar 16.00 uur. Dat tijdstip houden we nu gewoon aan. U kunt dus vanaf 16.00 uur de kerstnachtdienst, waarin de cantorij de liederen verzorgt, bekijken.

Op eerste en tweede Kerstdag is de online kerkdienst vanaf 10.00 uur mee te beleven. In deze beide diensten is ruim aandacht voor de kinderen. We laten filmpjes zien met het kerstverhaal en met kinderliederen.

Ook de oudejaarsdienst hadden we verplaatst naar 16.00 uur, en ook dat houden we nu zo.

Iedereen is van harte uitgenodigd om, via tv of iPad, deze diensten mee te beleven. Ze worden live gestreamd en blijven daarna uiteraard ook nog te zien via de website.

Namens de kerkenraad wens ik u mooie Kerstdagen. En voor 2022 een licht en begaanbaar pad!

Hartelijke groet,
Roelie Schipperus