Kerkenraad zoekt notulist

Dit bericht is verlopen op 2022-12-27

De vergaderingen van de kerkenraad worden genotuleerd door een vaste notulist. De notulist is geen ambtsdrager, maar moet wel geheimhouding in acht nemen. Er wordt tenslotte heel wat vertrouwelijks besproken in de kerkenraadsvergadering.
Sinds een aantal jaren verzorgt Annette Docter deze notulen. Nu Annette wijkouderling is wil ze de taak van notulist graag neerleggen. Daarom zijn we op zoek naar een nieuwe notulist.
De kerkenraad vergadert in principe 6x per jaar, op donderdagavond van 20.00 tot 22.00 uur in De Ark.

Wie zoeken we
Het maken van een vergaderverslag is een complexe taak. Luisteren naar wat gezegd wordt, je eigen mening daarover voor je houden, tegelijkertijd schrijven en samenvatten. We zoeken iemand die goed met de computer kan omgaan, uitstekende taalvaardigheid heeft en deze complexe taak voor ons wil uitvoeren. Er hoeft geen woordelijk verslag gemaakt te worden, een beknopt verslag is voldoende. Daarnaast neem je de besluiten die door de voorzitter geformuleerd worden op in een besluitenlijst en maak je de actiepuntenlijst.

Wat verdien je ermee
“Eeuwige roem”, natuurlijk, en grote dank van de kerkenraad!

Wie biedt? Ik hoor of lees graag je reactie: 0650-257331 of scriba@kerk-de-ark.nl

Hartelijke groet,

Roelie Schipperus