Gebruiksplan De Ark per 1 juli 2020

Dit bericht is verlopen op 2020-08-25

De kerkenraad heeft het Gebruiksplan De Ark vastgesteld. Dit plan geldt met ingang van 1 juli 2020.

Een citaat uit de inleiding van het plan:

"We prijzen ons gelukkig dat de gezondheidsomstandigheden inmiddels zo verbeterd zijn dat de regels kunnen worden versoepeld en de maatregelen verruimd. We zijn blij dat het vanaf 1 juli 2020 mogelijk is om onze kerkdiensten te hervatten, dat we ons geloof en onze gemeenschap kunnen vieren met al onze gemeenteleden die daar zo naar uitzien. Tegelijkertijd realiseren we ons dat ook vanaf 1 juli er nog regels gelden. Regels die als doel hebben onze gezondheid en die van de mensen om ons heen zo goed mogelijk te beschermen.
Tegen deze achtergrond moet dit gebruiksplan worden gelezen: wij willen van harte kerk zijn, gastvrij, met zorg en aandacht voor elkaar. Dat doen we met al onze inzet en energie, en dat doen we zo goed mogelijk binnen de kaders die ons zijn meegegeven."

U kunt het plan downloaden door te klikken op de link https://www.kerk-de-ark.nl/sites/default/files/2020-07-01GEBRUIKSPLANDeArk.pdf