De collecte in coronatijd

Dit bericht is verlopen op 2020-09-01

Afgelopen maanden hebben wij u gevraagd om een bijdrage te geven aan het werk van Kerk in Actie om de nood die ontstaat door corona te verzachten. Als diaconie zijn we zeer dankbaar voor uw ruimhartige bijdragen. Wij hebben een bedrag van € 3.496,50 aan Kerk in Actie kunnen overmaken.

Vanaf 5 juli worden er weer diensten in De Ark gehouden. Er wordt niet gecollecteerd tijdens de dienst. Aan het einde van de dienst staan er in de hal collectemandjes klaar voor uw bijdrage.
Er zijn twee collecten en we collecteren weer volgens het reguliere collecterooster. Als u liever geen collectebonnen of contant geld wilt geven, dan ligt er naast de collectemandjes een QR-code.

Als u vanuit huis een bijdrage wilt geven, dan kan dat op de volgende manieren:

1. U activeert de link https://www.samengoeddoen.nl/gift/1164c2e203ab1f9c0ffb04ba2b5b14c1

U komt op een pagina van samengoeddoen.nl. U kunt anoniem of op naam een gift doen en zelf bepalen hoeveel u wilt bijdragen voor de eerste en tweede collecte. U kiest vervolgens uw eigen bank en via iDEAL wordt de betaling afgehandeld. U ontvangt een bevestiging via e-mail.

1. U scant onderstaande QR-code met een app om een QR-code te lezen. U komt op een pagina van samengoeddoen.nl  en krijgt dan de keuze of u de Kerkgeld app wilt starten of een gift wilt doen via de website. U moet hier kiezen voor gift via de website. Giften via de Kerkgeld app werken niet en leveren foutmeldingen op. Op de website kunt u anoniem of op naam een gift doen en zelf bepalen hoeveel u wilt bijdragen aan de eerste en tweede collecte. U kiest vervolgens uw eigen bank en via iDEAL wordt de betaling afgehandeld. U ontvangt een bevestiging via e-mail.
  2. U maakt zelf geld over naar de bankrekening van de diaconie (NL 61 RABO 0307 45 13 21) en vermeldt daarbij de datum en de bijdrage per collecte.

Om het werk in onze kerk, in ons land en wereldwijd mogelijk te maken, bevelen we de collecten van harte bij u aan.

Namens de diaconie,
Bertine de Bruijn (penningmeester)