Avondmaal 6 juni: Thuis en in De Ark

Dit bericht is verlopen op 2021-07-20

Op zondag 6 juni vieren we het Avondmaal. Dat hopen we te doen in De Ark met de 30 toegestane aanwezigen, samen met wie thuis mee viert via de videostream. Als u in De Ark bij de dienst aanwezig wilt zijn, kunt u op de (inmiddels) gangbare manier daarvoor uw plek reserveren vanaf woensdag 2 juni (https://www.kerk-de-ark.nl/reserveren).

Heeft u geen plaats in De Ark kunnen reserveren of kiest u er nog voor om thuis te blijven en wilt u graag thuis meevieren? Net als eerder brengen de diakenen graag de zaterdagmiddag daarvoor brood en wijn (of druivensap) bij u langs, zodat u dat tijdens de viering kunt gebruiken. Alhoewel we het rondbrengen zien als een extra teken van verbondenheid en een fijn moment van contact, staat het u uiteraard vrij om zelf voor brood en wijn te zorgen.

U kunt zich aanmelden voor thuisbezorging van brood en wijn door een mailtje te sturen aan diaconie@kerk-de-ark.nl met daarin uw naam, adres, telefoonnummer, het aantal personen en uw keuze voor wijn of druivensap. Of door deze gegevens telefonisch door te geven via 010-5115168. Doet u dat dan uiterlijk donderdag 3 juni.

Heeft u geen plaats in De Ark kunnen reserveren en wilt u graag thuis meevieren, maar ziet u er tegenop om dat alleen te doen? We moedigen u van harte aan om iemand uit te nodigen om het samen te vieren. Vindt u het moeilijk om iemand te vragen? Neem dan contact op met een van uw diakenen (bijvoorbeeld via diaconie@kerk-de-ark.nl) zodat wij het voor u kunnen regelen.

Namens de diaconie,
Frans-Jan Voogt