In Touch vrouwen koffieochtend

Hervormde kerk
Kerkstraat 1
Bergschenhoek

Er wordt gezongen met elkaar en geluisterd naar een onderwerp waar u in het dagelijks leven verder bij stil kan staan en bemoedigd wordt in het leven als christenvrouw.
Koffie is er vanaf 9.00 uur. Het programma is van 9.30 tot 11.00 uur.

I.v.m. registratie is het praktisch als u zich van te voren aanmeldt via: in_touch@live.nl
Als u die heeft, gebruik dan uw eigen Opwekkingsbundel.

Vanochtend hopen we Co Rodenburg te verwelkomen. Natuurlijk afhankelijk van de RIVM-richtlijnen. We mogen de kerkzaal gebruiken, zodat de veilige 1,5 meter afstand geen robleem is.

Het onderwerp van deze ochtend: ’Eva, moeder van alle levenden’

Hoe heeft God de vrouw bedoeld bij de schepping; wat er mis ging en nog steeds gaat door de zonde en wat de gevolgen daarvan zijn in Eva en in ons leven. We zien ook hoe Jezus gekomen is om in ons te herstellen wat mis is gegaan en om in ons uit te werken hoe God ons oorspronkelijk bedoeld heeft. Het is inspirerend om jezelf in Eva te herkennen en ook om te ontdekken wat Jezus kan herstellen!

Contact informatie

Aria Hordijk (tel. 015-3693596)