Familie concert

Dorpskerk
Kerksingel 1
Berkel en Rodenrijs

Vader, zoon en schoondochter Breukhoven geven een bijzonder concert op zaterdag 3 september in de Dorpskerk.

Arjan Breukhoven: “Op het programma heb ik dit keer een ongelooflijk leuk arrangement van Carnaval des Animeaux staan waaruit ik samen met Matthijs vierhandig een aantal deeltjes zal spelen. Echt zo onverwachts mooi op orgel, maar ook een verrassende Champagne Galop, een humoristisch werk voor twee spelers”, aldus Breukhoven. Matthijs en Nelline zijn niet alleen een echtpaar, maar ook een muzikaal duo. Samen zullen ze ook een aantal stukken spelen. Nelline zal tijdens het concert meerdere blokfluiten bespelen. Tijdens het optreden zal naast orgel en piano ook een harmonium worden bespeeld.

De toegang is € 10,00.

Contact informatie