‘In Touch’ vrouwen-ochtend met ds. Anne Verbaan

Dit bericht is verlopen op 2023-02-14

Op 14 februari hopen we u na de winterstop weer te ontmoeten op de In Touch ochtend.
Het thema isWaar wil ik van verlost worden? Over verlossing gesproken…

Hierbij kan ieder van ons wel iets bedenken.
Bent u nieuwsgierig om meer over dit onderwerp te horen: u bent van harte welkom!

Over de spreker: Anne Verbaan heeft jarenlang in Berkel gewoond; ze was werkzaam als predikant bij de Hervormde gemeente in Bleiswijk; haar man was dominee in de Dorpskerk in Berkel. Anne werkt nu in Bennekom. Momenteel wonen ze in Ede. Ze hebben 3 kinderen, die deels uitgevlogen zijn. Bij In Touch is Anne geen onbekende. Ze komt elke twee jaar wel een keer spreken. Hierover zegt ze zelf: ‘Het is altijd fijn om bekende en minder bekende gezichten te ontmoeten en elkaar te bemoedigen in het geloof.’ En dat kunnen wij als werkgroep alleen maar beamen!

Let op: i.v.m. de energieschaarste staat de verwarming in de kerk lager; houd daar rekening mee wat uw kleding betreft. Een extra vest of uw jas bij de hand kan prettig zijn.

Locatie: Hervormde kerk, Kerkstraat 1 in Bergschenhoek.
Inloop vanaf 9.00 uur, met koffie of thee. Het programma duurt van 9.30 tot 11.00 uur.
Na afloop is er gelegenheid om onder het genot van een kopje koffie na te praten.

In de hal staat een tafel met zelfgemaakte kaarten. De opbrengst is voor een project in Jordanië.
Neemt u uw Opwekkingsliederenbundel mee, als u die heeft?

De prijs voor de koffie is €1,50; het tweede kopje is gratis. U kunt ook met uw creditcard of telefoon betalen; dat geldt ook voor de collecte, deze graag na de lezing voldoen bij de koffietafel. Contant betalen kan ook gewoon.

Voel u vrij om ook anderen mee te nemen.

Hartelijke groet! Cobie, Corrie, Henriette, Joke, Jeannette, Joke, Liesbeth en Marieke.

Verdere info over In Touch vindt u op de website: intouch-bergschenhoek.nl