Nieuwsbrief Een Levende Gemeente Beweegt

Dit bericht is verlopen op 2022-03-08

Allereerst wensen wij jullie een mooi en gezond 2022 toe. Wij hopen dat het voor onze Ark-gemeente een positief jaar mag worden.
Elkaar weer kunnen ontmoeten, activiteiten organiseren en als gemeente in beweging blijven. Wij kijken er nu al naar uit.

In de vorige Nieuwsbrief hebben we jullie geïnformeerd over het niet doorgaan van de presentatie van de analyse vanwege de aangescherpte corona maatregelen.
Deze maatregelen staan gepland tot en met 14 januari a.s. We kunnen op dit moment nog geen nieuwe datum prikken om jullie de analyse van de vragenlijsten te presenteren. Erg jammer natuurlijk, want we willen als begeleidingsteam met jullie graag verder met het project “Een Levende Gemeente Beweegt”.

We hopen dat de informatie tijdens de persconferentie op vrijdag 14 januari a.s. meer zicht geeft op de mogelijkheid weer bij elkaar te komen, en we een datum voor de presentatie kunnen plannen.

We houden jullie op de hoogte via de gebruikelijke kanalen: de Nieuwsbrief, de afkondigingen bij de kerkdiensten en Rondom De Ark.

En hebben jullie nog vragen, dan is ProjectELGB@kerk-de-ark.nl nog steeds beschikbaar.

Met groet,

namens het begeleidingsteam,