Kerkradio

Dit bericht is verlopen op 2020-12-19

Aan het begin van de zomer vroeg de diaconie een vrijwilliger voor het beheren van de kerkradio's (je weet wel: met een kerkradio kan je met 1-druk-op-de-knop meeluisteren met onze diensten in De Ark via kerkomroep). Als snel meldde Bouke Docter zich. Eind september heeft Bouke uitleg gekregen over het hoe en wat rondom de kerkradio. Vanaf nu is hij het eerste aanspreekpunt voor uitgifte van nieuwe aansluitingen of storingen in een bestaande aansluiting.
Overigens weten steeds meer luisteraars hun weg te vinden naar kerkomroep met behulp van pc, laptop of tablet (
www.kerkomroep.nl). Steeds minder gemeenteleden maken gebruik van een kerkradio. Maar voor wie het nodig heeft, hebben we ze in huis. Laat het Bouke weten als u er behoefte aan heeft.
Zijn telefoonnummer staat binnenkort aan de binnenzijde van de voorpagina van de Rondom De Ark. E-mailen kan ook:
kerkradio@kerk-de-ark.nl
Ondertussen wordt ook de mogelijkheid tot het volgen van diensten met beeld onderzocht. Als er voldoende vrijwillige videoregisseurs gevonden worden, kan dit gerealiseerd worden.

Zie ook het artikel https://www.kerk-de-ark.nl/artikel/streaming-video-de-ark-kerktv

Welke gevolgen de komst van kerkTV heeft voor de kerkradio maakt onderdeel uit van het onderzoek. We zullen er voor zorgen dat iedereen die dat nodig heeft thuis de diensten kan blijven volgen.

Frans-Jan Voogt, namens de diaconie