Huispaaskaars

Dit bericht is verlopen op 2020-04-27

De liturgiecommissie verzorgt de Paaskaars. Tijdens de Paaswake op Stille Zaterdag wordt een nieuwe Paaskaars de kerk in gebracht en wordt opnieuw het licht ontstoken.

Huispaaskaars

Al een aantal jaren zorgen we ook voor een huispaaskaars, een kleinere versie van de Paaskaars, bedoeld om thuis te gebruiken. Om aan te steken op zondag, bij het eten, of bij bijzondere gelegenheden. Veel mensen vinden het mooi en waardevol om een huispaaskaars te gebruiken.

U kunt er een bestellen

De liturgiecommissie biedt u ook dit jaar de mogelijkheid om een huispaaskaars aan te schaffen. Op zondag 1 en zondag 8 maart ligt er in de hal van De Ark een bestellijst, waarop u kunt intekenen. U kunt bij voorkeur direct afrekenen, contant of door te pinnen.

Eventueel kunt u per e-mail bestellen: liturgiecommissie@kerk-de-ark.nl

Wij plaatsen de bestelling en de kaarsen worden in de kerk afgeleverd. Kort voor Pasen kunt u de kaars dan meenemen.

Er zijn kaarsen in twee maten: 25 cm hoog (€ 20,50) en 30 cm hoog (€ 27,00).