Heb je de vragenlijst ingevuld?

De vakantieperiode is ook in onze regio begonnen. Heerlijk een aantal weken ontspannen en energie opdoen voor een nieuw seizoen. We realiseren ons goed dat er ook gemeenteleden zijn die door omstandigheden niet weg kunnen, en daar denken we ook aan.

Veel is er op dit moment niet te melden, want het begeleidingsteam geniet de komende weken ook van het zomerreces. Wel blijven we met spanning uitzien naar jullie ingevulde vragenlijsten.

Wellicht een goed moment om naar de vragenlijst te kijken en je mening te geven op de vragen die hierin worden gesteld. Je kan hiervoor de link https://www.kerk-de-ark.nl/index.php/ELGB-vragenlijst gebruiken of de QR-code:

Als vervolg op de informatie van vorige week kunnen we je nog informeren welke verdeling in leeftijd de 19 vragenlijsten hebben ingevuld:

80+                 2x

71-80             4x

61-70             6x

51-60             2x

41-50             3x

31-40             1x

12-16             1x

Enkele reacties op vraag 14 Als het straks weer mogelijk is om als gehele gemeente bij elkaar te komen, pak je dan de regelmaat van het bijwonen van de kerkdiensten weer op?”  willen we jullie niet onthouden:

• Ik denk dat we gewoon weer naar de kerk komen (als dit uitkomt).
  • Ik ga het liefst elke zondag naar de kerk. Ik verwacht dat ik de regelmaat weer oppak hoewel dat ook wel heeft te maken met de mate waarin ik in preek en liedjes wordt aangesproken op mijn kritische geloofsbeleving.
  • Mijn regelmaat was onregelmaat. Ik weet het eerlijk gezegd niet.
  • Niet op mij van toepassing vanwege mijn ziekte. Slechte mobiliteit.
  • Ik woon wat verder weg dus het hangt van het weer af of van de dienst en voorganger. Dan kijk ik online.
  • Jazeker.
  • Ik weet dat niet, dat moet nog blijken.
  • Ik denk dat het anders zal zijn, ritme weer oppakken, ik weet het niet goed
  • Ik hoop en denk de zondagse regelmaat weer op te pakken.
  • Dat ben ik wel van plan.
  • Weinig regelmaat in het bijwonen van de diensten, ik kies bewust of ik eraan wil deelnemen of niet. Dat zal niet veranderen denk ik.
  • Ja dan kom ik gewoon weer naar de kerk.

Natuurlijk kan het zijn dat jullie vragen hebben. Stel ze gerust! Het mailadres ProjectELGB@kerk-de-ark.nl staat hiervoor ook tijdens de vakantieperiode tot jullie beschikking.

Met groet,

namens het begeleidingsteam,