Goodie envelop

Na de kerkdienst van 9 mei werd je via Nieuwsflits 2 geïnformeerd over de inventarisatie en de gesprekken die we met elkaar gaan voeren. (Heb je Nieuwsflits 2 gemist, zondag wordt deze na de morgendienst herhaald). Voor de gesprekken die jullie gaan voeren heeft het begeleidingsteam de nodige voorbereidingen getroffen.

In de goodie envelop die je inmiddels hebt, of binnen enkele dagen zult ontvangen, worden de diverse mogelijkheden duidelijk gemaakt waarop je de gesprekken kan gaan voeren.

Er is veel werk verzet om de 540 enveloppen te vullen met een aantal leuke dingetjes en om ze vervolgens bij jullie te bezorgen.

Voor het rondbrengen van de goodie enveloppen willen we vanaf deze plek de ouderlingen en wijkteamleden hartelijk bedanken. Mooi dat jullie ondersteuning konden bieden!

Enquête ELGB

De resultaten van de eerste ELGB enquête willen wij graag met jullie delen. Iedereen gaf aan het project “Een Levende Gemeente Beweegt” te kennen; 60% is op de hoogte van de inhoud, 64% gaf aan dat Nieuwsflits 1 voldoende of ruim voldoende informatie heeft gegeven. We zijn natuurlijk ook erg blij dat 65% van jullie heeft aangegeven aan het project mee te willen doen. Heb je de enquête nog niet ingevuld? Op de website van de kerk kan dit nog steeds.

Naar aanleiding van Nieuwsflits 2 hebben we weer een korte enquête gemaakt, en wij vragen jullie deze via https://forms.gle/YVvjudZxxwpWP9Xf8 voor ons in te vullen. Ook deze resultaten delen we met jullie.

Met groet,

Namens het begeleidingsteam,