Even pas op de plaats

Dit bericht is verlopen op 2021-04-23

Misschien heeft u het gehoord, dat er rond de vieringen in de Stille week en Pasen een aantal gemeenteleden met besmettingen in de kerk is geweest. In hoeverre men elkaar besmet heeft, of dat men al besmet in de kerk kwam, is moeilijk te achterhalen. Het heeft ertoe geleid dat er mensen ziek zijn en daar schrikken we natuurlijk van.

De corona-werkgroep die we sinds enige tijd als kerk hebben, heeft zich deze week op de situatie beraden en het moderamen heeft het gegeven advies overgenomen.

Dit houdt in, dat we even pas op de plaats maken met het zingen tijdens kerkdiensten. Op zondag 11 en 18 april zal er dus niet gezongen worden. Vanaf zondag 25 april zullen we dit weer wel oppakken, als de omstandigheden dit toelaten.

Volgende week zal de corona-werkgroep weer bij elkaar komen om de situatie opnieuw te bezien. We houden u op de hoogte.

Namens het moderamen en de corona-werkgroep,

Dick den Bakker