Doe jij ook mee?

De afgelopen weken hebben we jullie geïnformeerd over de Inventarisatie van het project “Een Levende Gemeente Beweegt”, en de wijze waarop we als gemeente gesprekken met elkaar willen gaan voeren.

De kleine enquête leert dat een aanzienlijk percentage van jullie heeft aangegeven zelf initiatief te nemen voor het voeren van een gesprek tijdens een maaltijd of wandeling. Inmiddels hebben we daar ook enkele enthousiaste reacties over mogen ontvangen. Heel positief.

Ook worden gesprekken gevoerd binnen verschillende onderdelen van onze kerk. Ook dat is positief en we horen graag terug hoe jullie dat ervaren hebben.

De aanmeldingen voor de tafeltjesgesprekken vallen tegen. Mogelijk is de oorzaak dat deze gesprekken live in De Ark zijn. We realiseren ons dat natuurlijk, en zullen er alles aan doen om de veiligheid voor ons en jullie hierin te waarborgen door het nemen van meer dan voldoende maatregelen. Ook kan het zijn dat de aanmeldingstijd te kort was.

Je kunt je nog aanmelden voor de tafeltjesgesprekken op woensdagavond 9 juni en dinsdagavond 15 juni a.s. in De Ark via https://forms.gle/gEPLjcacx2usPNtD8  of  tijmenweerheijm@gmail.com

We beginnen om 20.00 uur (inloop vanaf 19.45 uur), maar als er (te) veel aanmeldingen komen gaan we voor de veiligheid met gespreide aanvangstijden werken. De gesprekken worden gehouden in groepjes van ongeveer 4 personen in diverse ruimtes van De Ark en duren circa 1 uur.

Voor de online speeddates zijn nauwelijks aanmeldingen binnengekomen. Daarom hebben we besloten deze te laten vervallen.

Zoals hiervoor gemeld hebben we inmiddels enkele reacties van jullie ontvangen. Als daar vragen in stonden hebben Johan of Arjan daarop een antwoord gegeven.

Het mailadres ProjectELGB@kerk-de-ark.nl blijft de komende maanden beschikbaar voor jullie reacties, vragen en opmerkingen, Maak daar gebruik van.

Bijna alle communicatie verloopt nu digitaal via e-mail, wekelijkse nieuwsbrief en de website van De Ark. Is jouw e-mailadres nog niet bekend bij het kerkelijk bureau? Stuur ons dan een mailbericht en wij zorgen dat je mailadres in het centrale bestand van de kerk wordt opgenomen.

We wensen jullie mooie en inspirerende gesprekken toe.

Met groet,

namens het begeleidingsteam,